Anunț de achiziție - Furnizare mobilier scolar in cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din comuna Căbeşti" - PNRR

INFORMATII GENERALE PRIVIND INVESTITIA

  1. Denumirea obiectivului de investiţii: Furnizare mobilier scolar in cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din comuna Căbeşti";
  2. Amplasamentul investiţiei: Investitia este amplasata in Romania, judetul Bihor, comuna Căbeşti, localitatea Căbeşti.
  3. Titularul investiţiei: Comuna Căbeşti, cu sediul în loc. Căbeşti, Str. Principala, nr. 9, jud. Bihor, Cod poştal: 417125, cod de identificare fiscală nr. 5518519, tel.: +40 259325203, e-mail: contact@comunacabesti.ro;
  4. Beneficiarul investiţiei: Comuna Căbeşti, cu sediul în loc. Căbeşti, Str. Principala, nr. 9,jud. Bihor, Cod poştal: 417125, cod de identificare fiscală nr. 5518519, tel.: +40 259325203, e-mail: contact@comunacabesti.ro;

 

SURSA DE FINANȚARE

Planul National de Redresare si Rezilienta, apelul: Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe, proiect Furnizare mobilier scolar in cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ din comuna Căbeşti", contract de finantare nr. 1680DOT/2023.

Cod CPV principal : 39160000-1 - Mobilier şcolar (Rev.2)

Valoarea estimata este de 10.377,00 lei fara TVA

PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTELOR: 60 de zile;

DURATA CONTRACTULUI: maxim 20 de zile începând de la data semnarii contractului si a emiterii ordinului de fumizare.

OFERTA se va depune la sediul autoritatii contractante intr-un singur exemplar, in plic sigilat, sau pe adresa de e-mail: contact( ikomunacabesti.ro. primaria.cabesti@vahoo.com si va contine urmatorele documente:

  1. Propunere tehnica; -Conform caietului de sarcini cu menţionarea tuturor elementelor cerute.
  2. Propunere financiara; - Conform caietului de sarcini.
  3. Documente calificare; - Conform cerere oferta.

Oferta va fi depusa la sediul autoritatii contractante Comuna Căbeşti sau pe adresa de contact(a),comunacabesti.ro, primaria.cabesti(<.v.vahoo.com PANA CEL TARZIU LA DATA DE 07.03.2025 ORA 12:00;

  1. Anunț de achiziție
  2. Cerere de ofertă
  3. Declarație persoane decizie